2-A cselekvés szerkezete

Az általános pszichológia témáin keresztül ismerteti az ember egészséges működésének jellemzőit. Megmutatja, hogy az érzékeléssel, észleléssel, figyelemmel, tanulással, emlékezéssel, gondolkodással, érzelmekkel és motivációval kapcsolatos ismeretek miképpen hasznosíthatók a segítő kapcsolatban.

Egészségügyi szakdolgozóknak a tréning szabadon választott elméleti továbbképzésnek elszámolgató. A továbbképzés nyilvántartási száma: SZTK-A-23230/2020. Pontértéke: 10 pont. Szakmacsoportok: 1. Felnőttápolás és gondozás, 12. Védőnői ellátás, 17.Természetgyógyászat.

Leírás

Tanulási cél: a segítő kapcsolatban megjelenő (1) viselkedések (2) érzelmi és motivációs mintázatok valamint (3) gondolkodási folyamatok és hiedelmek megértése és kezelése a segítő és a segített részéről a hatékony együttműködés érdekében.

Témák: (1) BEMENETI JELEK ÉS ÉRTELMEZÉS (észlelés, érzékenység, észlelés, illúziók, sémák, forgatókönyvek és kognitív térképek); (2) MENNYIRE VAGY ITT? (koncentráció, figyelmi működés, tudat és éberség, aktiváció, stressz, megküzdés és relaxáció); (3) ÚT A NEMTUDÁSTÓL A TUDÁSIG (tanulási módok, az emlékezet típusai, felejtés, sztereotípiák); ; (4) SZERVEZETT ÉS ALKALMAZOTT TUDÁS (mentális reprezentáció, gondolkodás, képzelet és problémamegoldás); (5) MOTÍVUMOK VIHARÁBAN (motiváció és érzelmek)

Aktuális időpontok: Facebook Blog

Eszközök

A 8 órás képzésen az alábbi eszközöket tárgyaljuk és kapja a kezébe a résztvevő: (1) Az ingerlés háromszöge (szenzoros preferencia, érzékenység, belső figyelem); (2) Keretek (NLP, TA, forgatókönyvek és kognitív térképek); (3) Torzítók, takarók, szűrők és a segítés (elhárítás, félreismerés, illúziók és a késleltetett segítségkérés); (4) Figyelem utca 10 (tíz figyelmi működést leíró törvény); (5) Tudatmátrix (a tudathoz kapcsolódó jelenségek strukturált rendszere); (6) A hatdobozos modell (a stressz és a vele való megküzdés); (7) Tanulás 13+1 (14 tanulási jelenség); (8) Memória 13+1 (14 emlékezési jelenség); (9) KKO - Kognitív korlátaink oktogonja (nyolc kognitív limitáló tényező); (10) Köreink (a segítő kapcsolat reprezentációja); (11) A GAV modell (Anderson készségelsajátítás-emlélete); (12) Carbonell modellje (négy út a problémamegoldásban); (13) Lewin modellje (a problémamegoldás struktúrált modellje); (14) A motiváció csillaga (Modellek, Affiliáció, hatalom, teljesítmény, Külső és belső motívumok, Cselekvésszabályozás, A segítés motivációja); (15) Érzelmi pentagon (Az érzelem négy változója, Érzelmi szivárvány, Érzelmek dimenziói, Érzelemszabályozás, Érzelmek értékelése).

Irodalomjegyzék

A szemináriumi modul anyagának összeállításához számos forrást felhasználtam, amelyekre a képzéseken és könyvemben hivatkozok is. A modullal kapcsolatos hivatkozások jegyzékét az ajánlott irodalommal együtt elérheti és letöltheti ITT.

Kapcsolat

Ismerjen meg jobban, kövesse social media oldalaimat, látogasson el további honlapjaimra, vegye fel velem a kapcsolatot.

Telefon: 06 70 978 3618

Email: segito@segitokapcsolatok.hu

Iroda és telephely: 2060 Bicske, Bagolyvár 8306

TOVÁBBI HONLAPJAIM:

www.bagolytanoda.hu

www.astresszara.hu

www.blackribbon.hu

www.testnyelv.hu

www.vallaspszichologus.hu

www.demonologia.hu

www.nonverbalcommunicationcoach.com


Itt is megtalál ...